donderdag 6 juni 2013

Stofzuigen

Posted on Wednesday, January 04, 2006 5:13 PM

Aan stofzuigen heb ik altijd een bloedhekel gehad. Het lawaai, het bukken, het opzij- en terugzetten van voorwerpen, de stank en vooral de moeite. De eerste zuiger kocht ik in 1971, een Miele van 650 Watt. Alhoewel ik eens een drievoudige condensator (antistoring) heb vervangen werkte deze nog in 2000 toen ik de Miele van 1400 Watt aanschafte. Verbijsterend is de geruisloosheid vergeleken met de eerste. Echter leidde dit geenszins tot meer beschaafder huishouding. Ik heb geen hekel aan stof. De keuken houd ik wel rein, mijn studeerkamer mag stof bevatten echter niet in de omgeving van de iMac. Ook de buurt van de waakvlam van de kachel wil ik stofvrij houden. Maar de rest... Inderdaad: ik houd niet van werken! Dan is stof de straf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten